• Introductie Volharding Clubkaart

29 aug 2019
  • Kaart aanschaffen, tegoed storten en 10% gratis tegoed.
    De Volharding Clubcard is voor € 2,- te verkrijgen in de kantine. Bij een opwaardering van € 20,00 of meer verhoogt Volharding het tegoed waarmee je opwaardeert met 10%. Anders gezegd krijg je dan dus 10% korting op het gehele assortiment.
    De kaart kan op verschillende manieren opgewaardeerd worden. Dit kan aan de bar met pin of contant, via de Volharding Knip app, of via www.mijnkniponline.nl.
    Via de website en via de Knip App kan je ook altijd je tegoed op de kaart inzien.

De Volharding Knip app
    Met de Volharding Knip app heb je altijd inzicht in je tegoed en kun je je pas online opwaarderen.

Hoe werkt het:
    - Download de KNIP app op je mobiel
    - Voer je e-mail adres in
    - Kies ‘registereer je met betaalpas’
    - Scan de QR code of neem het pasnummer over
    - Vul de CVC code in (deze staat op de achterkant van de Clubcard)
    - Activeer je account via de toegezonden mail (let op, dit moet met je mobiel)
    - Ga verder met de registratie
    - Kies een vijf cijferige pincode om de app mee te kunnen openen
    - Je zit nu in de app! Kies rechtsonder rekeningen om je saldo te zien of om op te waarderen.
    (Via instellingen kun je de naam van de rekening nog veranderen)

Via de website
    Ook via de website heb je altijd inzage in je tegoed en kun je je pas opwaarderen

Hoe werkt het:
    - Ga naar www.mijnkniponline.nl
    - Kies (als je nog niet geregistreerd bent) Registreer

- Klik op betaalkaart
    - Voer je e-mail adres in
    - Voer het pasnummer en CVC code in (deze staat op de achterkant) en vervolg de registratie
    - Vervolgens kun je het saldo zien en eventueel opwaarderen.

Teamleiders en Scheidsrechters
    De leiders van ieder team ontvangen van Volharding een teampas waarop een tegoed wordt gestort, zodat leiders de uitspelende partij een bakje koffie o.i.d. aan kunnen bieden. Reguliere thuisscheidsrechters (dus niet uit ledenbetrokkenheid) ontvangen ook een Clubcard waar per gefloten wedstrijd door Volharding een tegoed op wordt gestort voor een hapje en een drankje.

Teampas
    De aanvoerders van ieder (senioren) team en JO19 ontvangen een teampas. Hierop is het mogelijk om als team te lappen. Dit kan per tikkie via de app of contant of per pin aan de bar. Meer uitleg hierover wordt met de aanvoerders besproken.

Clubcards zijn in de kantine vanaf 29 augustus 2019 verkrijgbaar.
    Mochten er verdere vragen zijn dan kun je terecht bij Roel Gerrits.